מחיר ביטוח מנהלים | ביטוח מנהלים מקיף | ביטוח מקצועי – ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים

 

ביטוח מנהלים הוא אפשרות פנסיונית לחיסכון כאשר המבוטח מגיע לגיל פנסיה ופורש מהעבודה.

ביטוח המנהלים הוא קבוע ודינו כחוזה. תנאי הפוליסה נקבעים בעת החתימה ואין אפשרות לשנות את הפרמטרים. כלומר סכום הפנסיה אותו יקבל המבוטח מדי חודש הינו קבוע ומעוגן ואינו מושפע מתנודות שונות כגון שינוי בממוצע תוחלת חיים המשפיעה על גובה הפנסיה אצל מבוטחים שזה עתה חתמו על ביטוח מנהלים.

יתרון נוסף הקיים בביטוח מנהלים, הוא שהמבוטח מקבל גם ביטוח חיים כחלק מחבילת ביטוח מנהלים. בנוסף יוכל המבוטח לכלוול בחוזה האישי של ביטוח מנהלים סעיפים נוספים הרלוונטים לגביו.

כאשר המבוטח בביטוח מנהלים חותם מול חברת ביטוח מסויימת, היא אחראית לספוג את התשלומים במקרה של מימוש הביטוח, במקרים של מוות או אבדן כושר עבודה, בהתאם לסעיפים הקיימים בחוזה. המבוטח מפריש בכל חודש את הפרמיה לחברת הביטוח כדי שבמקרה וביטוח מנהלים יממומש, חברת הביטוח תכסה את כלל התשלומים עליהם הוסכם בעת עריכת הביטוח.

כמובן שקיים הבדל בין ביטוח מנהלים של עובד שכיר בחברה לבין ביטוח מנהלים של עוסק עצמאי.

עובד שכיר המבוטח בביטוח מנהלים חולק את תשלומי הפרמיה החודשית עם המעסיק שלו. כל אחד מהם מפריש סכום חודשי לטובת ביטוח מנהלים כאשר כל סכום מוגבל באחוזי תקרה קבועים הן לעובד והן למעסיק. המעסיק יכול להוסיף גם סעיפים כגון פיצויים לפרמיה. ואילו העוסק העצמאי מפריש לעצמו סכום חודשי שמוגבל בתקרת גג קבועה.

חברות הביטוח לוקחות על עצמן את הסיכון הכספי של המבוטח בביטוח מנהלים והן גובות דמי ניהול בנוסף על עבודתם ועל הסיכון העתידי. כמובן שדמי הניהול מעוגנות בתקרת גג הקבועה בחוק ואחידה לכלל חברות הביטוח. עם זאת ניתן תמיד לעמוד על המקח מול חברות הביטוח לגבי גובה דמי הניהול בחתימת ביטוח מנהלים ורצוי לעשות סקר ובדיקה בין חברות הביטוח בנוגע לגובה דמי הניהול ובכך לחסוך אחוזים מגובה הפנסיה העתידית.

חשיבות רבה היא כמובן גם לשירות הניתן למבוטח בחברת הביטוח לאורך השנים, כדאי לבחור בנותני שירות אמין וטוב שילווה את המבוטח בביטוח מנהלים במשך השנים ועם שינויים שהוא יעבור וירצה לעשות התאמות ושינויים בביטוח מנהלים הקיים מבלי שתפגע הפרמיה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top