מעוניינת לחדש את המטבח ? -מטבחים מודרניים

 

היום בעידן האינטרנט, כל המידע זמין ונגיש ולעתים אפילו מעל ומעבר, ועומס המידע יוצר לעתים בילבול ותחושה כללית קשה. החוכמה היא לשאוב את המידע הנכון והמדוייק עבורך ולהשתמש בו בחכמה.

למשל, בכל נושא של עיצוב הבית קיימים אינסוף אתרים בארץ ובחו"ל כאלה שמציעים שירות למשל בעיצוב מטבחים מודרניים או מכירת רהיטים. האתרים המתמחים בעיצוב הבית מציעים המון דוגמאות למטבחים מודרניים ומשווים בין מחירים, כך למשל ניתן לעיין בין הקטלוגים השונים של החברות ולערוך השוואה בין מטבחים מודרניים של חברות שונות כשהכל מרוכז באתר אחד ובלחיצת כפתור לעשות סקר מבלי לרוץ בין חנויות ולהחליט מה אתם מעוניינים לרכוש.

 

בנוסף לאתרים שמרכזים עבורכם מידע על ריהוט או מטבחים מודרניים או עיצוב הבית באופן כללי, קיימות גם קבוצות פייסבוק למיניהן הקשורות בלייף סטייל ועיצוב הבית. הקבוצות השונות, פתוחות או סגורות מאפשרות דיון פתוח של הגולשים, שאילת שאלות ומתן תשובות מאנשים פרטיים ולא אנשי מקצוע העוסקים בעיצוב הבית.

כך לדוגמא אם אשאל באחת מקבוצות אלו שאלה כגון, מי רכשה לאחרונה מטבח מודרני ויכולה לצלם ושפוך אור על הקניה? אקבל כתגובה לפוסט זה המון פוסטים, תמונות של מטבחים מודרניים שונים של אנשים והסבר האם הם מרוצים או לא על פי נסיונם וממה הם מרוצים או מאוכזבים, זה אולי יוכל למקד אותי מבין כל המטבחים מודרניים על איזה מטבח כדאי לי ללכת, וכך גם אוכל לקבל המלצות אמיתיות וכנות ללא תיווך של יד נוספת שקשורה איכשהו למטבחים עצמם או לחברות המייצרות או מוכרות מטבחים.

קבוצות אלו הינן ללא אינטרס במכירות, ואלו הם אנשים פרטיים שדעתם יכולה לעזור רבות, יחד זהו כח רב שיכול לתת מידע מדוייק ומעודכן בכל רגע, וגם יכול להוות כח קניה חזק לקבותות רכישה של מוצרים ואפילו מטבחים מודרניים.

 

גם בלוגים שהם מתחום עיצוב הבית ומביאים כתבות אישיות מנקודות מבט מרעננות ולאו דווקא בלוגים של חברות שמקדמים מכירות, אלא כאלו של אנשים פרטיים, או בעלי מקצוע פרטיים שנתקלים בעבודתם השותפת במיגוון תחומים של עיצוב בהבית, גם כאן יש לבלוגרים הרבה מידע להציע לקהל הרחב המתלבט בבעיות ובסוגיות שונות שקשורות לעיצוב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top