ארונות הזזה | ארונות ילדים | ארונות חדרי שינה – ארונות בגדים

ארונות בגדים

 

כמה פעמים פתחת את ארונות הבגדים בחדר השינה שלך, נבהלת מחוסר הסדר ששורר שם וסגרת את דלת הארון בבהלה? כמה פעמים אמרת לעצמך שאתה צריך לסדר את הארון באופן שיטתי? הגיע הזמן להפסיק ולדחות את המטלה הזאת. הגיע הזמן להכניס קצת סדר לחיים ולארון הבגדים שלך.

כמו בתחומים רבים אחרים, גם בסידור ארונות בגדים נדרשת לפעמים התחלה חדשה. להתחיל מאפס, או ליתר דיוק מחלל ריק לחלוטין של ארונות הבגדים. לכן, צריך להוציא את כל מה שיש בתוך הארון. כן, כן, תוציא הכל. בסוף התהליך הזה יהיו לך ארונות בגדים ריקים לחלוטין וחדר מבולגן עם בגדים זרוקים על הרצפה ועל המיטה. אבל אל תיבהל, זה רק השלב הראשון.

בשלב השני אתה ניגש לסדר את הבלאגן בחדר ולהחזיר בגדים נבחרים בלבד. סוף כל סוף, המקום מוגבל בתוך ארונות בגדים. כאן צריך לשמור על חוש ביקורתי יציב ולהימנע מסנטימנטליות דביקה שעלולה בקלות להחזיר את הארון למצב הקודם והעמוס מדי שלו. כאן צריך להתחיל למיין את הבגדים לכאלה שאתה לובש ולכאלה שאתה כבר ממש לא צריך אצלך.

איך עושים את זה? פשוט מאוד. חלק את הבגדים לכאלה שלבשת בשנתיים-שלוש האחרונות ולכאלה שכבר שנים לא נגעת בהם. בין הבגדים הללו בוודאי יהיו בגדים שכבר ממילא לא עולים עליך. הגיל ומירוץ החיים עושים את שלהם והגוף שלנו משתנה. תתפלא, אבל חלק גדול מאוד מארונות בגדים שיש בביתך נתפס על ידי אותם בגדים מיותרים לחלוטין.

את כל הבגדים שאתה לא לובש ושככל הנראה גם לא תלבש עוד לעולם הכנס לתוך שקיות ניילון גדולות ותרום לנזקקים. אחרי שתעשה את זה תוכל להבחין שהבלאגן בחדר מתחיל להסתדר. ליד דלת הכניסה לחדר ימתינו שקיות עמוסות שיועברו לצדקה ועל המיטה והרצפה יהיו כבר הרבה פחות בגדים פזורים. אפשר להתחיל לנשום.

את שאר הבגדים – אלה שאתה לובש באופן קבוע ושאהובים עליך – קפל והחזר בסדר מופתי אל תוך ארונות בגדים בחדר. לאחר שתסיים תוכל להביט בארון בסיפוק רב. הוא יהיה מסודר ומרווח. כל בגד במקומו ובכל פתיחה של דלתות ארונות בגדים תוכל למצוא בדיוק את מה שחיפשת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top