פותח עסק חדש? -הלוואה

שנים רבות עבדתי כשכיר בחברה גדולה והאמת היא שמעולם לא הרגשתי שזה היעוד המקצועי שלי. אמנם תחום ההשקעות קסם לי ואכן הרגשתי סיפוק מהעבודה, אבל משהו בתוכי תמיד בער בי.

 

מעולם לא הרגשתי שמתאים לי להיות עובד שכיר, למרות שהחזקתי מעמד לא מעט שנים בחברה, התנאים טובים ויש אפשרויות קידום רבות, אך עדיין הרגשתי שאני לא ממצה את כל היכולות שלי, כל הזמן אני לומד דברים חדשים ומנסה להיות מעודכן בצחום ההון גם בדברים שאינם ממש במסגרת התפקיד שלי בחברה.

באופן כללי אני טיפוס של ראש גדול, ויש לי לא מעט רעיונות כיצד לממש את הפוטנציאל שבי, אך לא כל דבר ניתן לעשות בתחום המצומצם של התפקיד שאני מבצע בחברה.

 

היו לא מעט רעיונות שחשבתי להוציא לפועל, ואפילו לקחת הלוואה ולארגן לי הון עצמי קטן שאתו אוכל להתחיל לעבוד גם באופן פרטי במקביל. אך לא לקחתי בסופו של דבר את ההלוואה מכל מיני סיבות ובסופו של דבר השגרה הכריעה ויום יום היו דברים אחרים שאיתם הייתי צריך להתמודד בעבודה.

מכיוון שאני מסור ושוקד על תחומי האחריות שלי, קשה לי להתעסק בשני דברים במקביל, אני מרגיש לא נח להוריד את הרגל מהגז ולכן המשכתי לשקוד על עבודתי בחברה.

 

עד שיום אחד בעקבות ערב בבר עם חברים, כשדברנו על העבודה והם החלו שואלים אותי שאלות בתחום ההון ומבקשים עצות, השמעתי להם את אחד מהרעיונות שהיו לי וההתלהבות היתה רבה. אחד מהם אמר שאני חייב לפתוח עסק קטן משלי. זה לא סיפור גדול, היום ניתן לקחת הלוואה בריביות ממש משתלמות, והוא ייעץ לי לקחת הלוואה ממש כפי שהוא עשה לפני מספר שנים לפתיחת העסק שלו.

 

אחד החברים אמר לי שאולי בכלל כדאי לי לפרוש מהעבודה ולהתחיל את דרכי כעצמאי. היום יש תנאים טובים להלוואה לעסק חדש ואני אוכל להתחיל את דרכי עם הון קטן בתנאי הלוואה טובים ולפרוח בעסק משלי.

 

חשבתי רבות על הכל וכל כך קסם לי הרעיון להיות עצמאי, עד שהחלטתי לגשת ולבדוק את עניין ההלוואה ברצינות ולראות עד כמה ישים הרעיון שלי. מקווה שאחרי שאקבל תנאים טובים להלוואה יהיה לי גם האומץ לעשות את הצעד לשינוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top