תיאטרון בית ליסין – הצלחה ישראלית

תיאטרון בית ליסין

 

תיאטרון בית ליסין הוא בין התיאטראות החשובים והבולטים ביותר בישראל. יש לו חשיבות רבה לחברה הישראלית והוא נותן במה ליצירות ישראליות מקוריות. זהו מקום מצוין לגלות בו את הקסם של התיאטרון.

רובנו לא מרבים ללכת לתיאטרון ועל כן מפסידים חוויה מיוחדת במינה. על בימות התיאטראות השונים ברחבי ישראל אפשר לראות הצגות ומחזות זמר שחלקם עיבוד של יצירות ספרותיות, חלקן מקוריות ומיובאות מחו"ל ואחרות הן יצירה ישראלית מקורית. מבין התיאטראות השונים בישראל, תיאטרון בית ליסין הוא הבולט והחשוב ביותר, בעיקר בשל העובדה שהוא שם דגש על יצירה ישראלית ומעודד מחזאות ישראלית. מכאן שיש לו השפעה רבה על התרבות בישראל, על פיתוח שלה והמשך קיומה.

אם עד היום מחזאות לא הייתה חלק מהבילוי המועדף עליכם, תיאטרון בית ליסין הוא המקום שבו תוכלו לחוות ולהבין אחת ולתמיד את הקסם של עולם התיאטרון. העלילה של בית ליסין מתחילה בשנת 1980, אז הוא נוסד. בשנת 2003 הוא עבר למשכן חדש ברחוב דיזינגוף בתל אביב והפך להיות התיאטרון השני בגודלו בישראל. בכל ערב, התיאטרון מציג ב 3 אולמות במשכנו ובאולמות אחרים ברחבי הארץ. הייחוד של ההצגות של בית ליסין הוא האמירה האומנותית והחברתית שיש מאחוריהן, כך שהתיאטרון לעולם ישאיר את הצופים נרגשים ומרותקים.

פסטיבל שנתי תוצרת בית ליסין

עוד דבר שמייחד את תיאטרון בית ליסין לעומת תיאטראות אחרים בישראל הוא פסטיבל "פותחים במה" שהתיאטרון מקיים מדי שנה כבר יותר מ 10 שנים. הפסטיבל הזה הוא חלק מהעשייה העקבות של התיאטרון לעידוד מחזאות ישראלית חדשה. מדובר באירוע גדול וחשוב בעולם המחזאות הישראלית ואיתו יוצרים חדשים יכולים לקבל במה וחשיפה ולדחוף את הקריירה שלהם לשיאים חדשים. בעקבות הפסטיבל הזה הגיעו גם בית ספר למחזאות וסדנאות במה בליווי והדרכה של בית ליסין.

תיאטרון בית ליסין – ילדים ונוער

תיאטרון בית ליסין לא פונה רק למבוגרים שמחפשים הצגות ישראליות איכותיות, הוא פונה גם לילדים ובני נוער. התיאטרון מפיק הצגות ילדים באופן שוטף במסגרת סדרה בשם "בית ליסין ילדים" שחושפת את הקטנים להצגות איכותיות והכל במטרה לגדל דורות חדשים חובבי תיאטרון איכותי. בנוסף, בשנת 2009, קבוצת צעירים פועלת במסגרת התיאטרון להמשך פיתוח ויצירה צעירה וחדשנית.

מפעל מנויים של בית ליסין

אם אתם מרבים לראות הצגות או רוצים להתחיל לפתח ולהעמיק את ההיכרות שלכם עם עולם התיאטרון, תיאטרון בית ליסין מציע לכם מפעל מנוי שאיתו תוכלו ליהנות ממיטב ההצגות שלו. תוכלו לרכוש מנוי פתוח לבחירת ההצגות המועדפות עליכם ללא הגבלה של אולמות תאריכים ושעות, או לחילופין לרכוש מנוי עם הגבלה. כמו כן, יש מנויים מיוחדים לועדי עובדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top